Despre Noi
REZERVARI:
AGENTIA IASI: 0754.20.80.80
AGENTIA VASLUI: 0754.20.80.20
AGENTIA ROMAN: 0749.02.88.89
AGENTIA PIATRA NEAMT: 0741.988.901
AGENTIA PASCANI: 0751.47.66.74
INCHIRIERI / CURSE SPECIALE:
0755 121554, office@fyatrans.ro
Secretariat: 0755 121 554 (08:00 - 17:00)
Fax: 0332/401 020
Sesizari/ reclamatii: 0755 121 554
Ne-am ocupat de asigurarea calitatii, propunandu-ne sa fim mai buni, mai aproape de nevoile dumneavoastra si sa dam un plus de valoare serviciilor oferite.
Zi de zi suntem la dispozitia dumneavoastra, evoluand constant in calitatea serviciilor si in tot ceea ce facem, de la simpla emitere a unui bilet pana la complexitatea organizarii unui eveniment.
Suntem o companie cu care oamenii doresc sa colaboreze datorita serviciilor de calitate pe care le oferim. Fie ca e vorba de servicii de transport, inchirieri autocare, inchirieri microbuze, rezervari bilete de calatorie, transferuri, circuite interne sau externe, FyaTrans se detaseaza de concurenta prin: siguranta, calitate, confort, eleganta, tehnologie.
Facebook: https://www.facebook.com/fyatrans .
NOU !!!!!
Incepand cu finele anului 2011 am infiintat un nou departament ...... CAROSARI MICROBUZE... pentru a veni in intampinarea transportatorilor de persoane.
Suntem localizati in Iasi si va asteptam sa ne contactati la 0745.88.40.42, office@klaxkar.ro sau pe www.klaxkar.ro.
Facebook: http://www.facebook.com/klaxkar.int
Călătorii despre noi
|
10 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
10 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
10 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
10 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
09 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
08 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
08 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
08 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
07 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
03 Nov 2025 Călător -
|
Neseriozitate,personal Needucati,respingatori,bilet roman aieropot iasi,am fost coborat in autogara Codreanu fara explicatii de unde pana la urma dupa discutii contradictorii am ajuns la aieroport,fara scuze,fara nimic.Rusine.nu voi mai calatori cu aceasta firma. |
|
|
02 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
02 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
31 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
31 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
31 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
30 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
29 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
29 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
28 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
27 Oct 2025 Călător -
|
Instalatia de aer condiționat nu prea funcționa. Nu este vorba că trebuia să fie mai cald sau mai răcoare. Pur și simplu ceva aerisire este necesară pentru a putea respira confortabil. |
|
|
27 Oct 2025 Călător -
|
Condițiile de călătorie ar fi fost excelent: autobuzul era in stare foarte bună, eu am cumpărat două locuri pentru a mă simți mai comod, ca de fiecare dată cînd fac acest drum. Din pacate instalația de aer condiționat nu a fost pornită. Nu era nevoie să ridice sau să coboare temperatura. Aceasta era confortabilă. Este vorba pur și simplu de a aerisi un spațiu închis. L-am convins pină la urmă pe șofer să o pornească. Părerea mea este că ar trebui să fie standard să fie asigurate condiții normale de ventilație, mai ales cînd ai un autocar complet ocupat. |
|
|
25 Oct 2025 Călător -
|
Soferul cam lipstick de bun simt si omenie. A exista o persoana in varsta care a cerut iasa din mașina la Roman ptr ca vroia sa compere o sticle de apa ca nu se simtea f bine. Soferul I a spus sa nu coboare, ptr ca el are doar de semnat o foaie la Roman si pleacă si ca el nu are timp sa aștepte pe.toata lumea. Găsesc ca a fost un lucru lipsit de empatie fata de client. Doi: o alta persoana a cerut ajutor de la sofer sa deschidă unsa din spate sa-si ia bagajul dar șoferul a zis ca nu se da jos si ca se si le ia singura din spate. Din nou, găsesc ca respectul fata de client este extrem de important. Nu ar strica mai multa empatie si respect fata de client. Va multumesc |
|
|
25 Oct 2025 Călător -
|
Excepțional |
|
|
20 Oct 2025 Călător -
|
Parerea mea e ca ar trebui sa inlocuiti aceste microbuze mici cu unele care au un numar mai mare de scaune. Pe ruta Piatra Neamt- Iasi, microbuzele sunt mereu aglometate (daca nu-ti rezervi biletul din timp, risti sa nu gasesti loc, si nu e placut, mai ales cand apare o urgenta!). |
|
|
20 Oct 2025 Călător -
|
|



